Reklama v televízii či rádiu je nákladná a časovo náročná. Preto je pre vás ideálnou voľbou reklama na kolesách. Teda polep auta, ktorý je skvelým marketingovým nástrojom. Máme pre vás 5 dôvodov, prečo sa rozhodnúť práve pre jeden z najefektívnejších typov reklamy.
1. Nízka investícia, vyšší zisk
Dobre vieme, že reklamu v televízii či rádiu si môžu dovoliť väčšinou iba “veľkí hráči”. No veľkým plusom v prípade reklamy vo forme polepu auta, je jej nízka cena a vysoké percento oslovenia publika. Denne ho totiž môže zahliadnuť naozaj veľké množstvo ľudí. U nás v KPK vám vaše vozidlo polepíme už od 240€, v závislosti od veľkosti vozidla a polepu. Kliknite TU a získajte presnú cenovú kalkuláciu.
2. Ľahko prispôsobiteľná
Zmenili ste si claim, adresu alebo uvádzate do svojho portfólia nový produkt či službu, no na aute máte neaktuálne informácie? Pre nás v KPK to nie je žiaden problém! Keďže je polep auta výrazne lacnejší ako výroba a vysielanie reklamného spotu, môžete si svoju reklamu jednoducho prispôsobiť. Stačí malá zmena vizuálu a vaše auto si všimnú ďalší noví zákazníci.
3. Vydrží naozaj dlho
Reklama v novinách vydrží tak dlho, kým ich niekto nevyhodí. Reklamu na billboarde môžu poškodiť buď vandali alebo vplyvy počasia. Kvalitný polep auta však vydrží aj niekoľko rokov bez porušenia.
4. Nie je iba na jednom mieste
Či už idete s autom po meste, alebo uviaznete v zápche, neustále vás obklopujú ľudia cestujúci v autách či hromadných dopravných prostriedkoch. Preto môže byť vaša reklama pozitívnym rozptýlením v hodinových kolónach. Táto reklama na kolesách je navyše s vami všade tam, kam sa pohnete. Či už pracujete, alebo idete firemným autom na rodinný výlet.
Veľkou výhodou je aj to, že na ulici sa reklama zablokovať nedá, ako je to v prípade internetu. Takže ju uvidí jednoducho každý. A ďalší plus? Sami viete, že sme už voči reklame na internete, v televízii či v rádiu trošku imúnni a nevšímame si ju. Ignorovať polepené auto však bude trošku náročnejšie, nemyslíte?
5. Cieli na širšie publikum
Keď inzerujete reklamu na internete, cielite na konkrétnu cieľovú skupinu, ktorá nemusí byť vždy 100% presná a účinná. V prípade reklamy na kolesách cielite na omnoho väčšie publikum. Všimnú si ju totiž vodiči za volantom, ale aj tínedžeri na uliciach, kočíkujúce mamičky či nezainteresovaní okoloidúci. A čo všetko budete potrebovať k tomuto širokému zacieleniu? Iba polep vozidla od KPK reklama!




